6月 29, 2008

我歌唱我心

Pat C

6 則留言:

陳娃 說...

DIU !

Albert 說...

妖!

john 說...

氣!

Leo 說...

我好中意呢支歌喎!未聽過嘅?仲啃過《愛情拖拉機》呀!

浮兄你又浮去邊呀?

F4 說...

這是'愛情呼拉圈'.
是經典中的經典.
你真識貨.

我未有旅遊計劃,
我只是想一個人到處走走.

edward wong 說...

我的心好亂 自無0左溫暖
情如呼拉圈 頻頻0甘將我轉
時時刻刻0甘轉 愛與恨難預算

恭喜你,你終于找到跟你捉迷藏的自己,和自己的聖經啦。

為情消瘦,當然那是最有效的減肥呼拉圈。等着看可以輕鬆穿小號的你。