6月 19, 2008

結束性與城

本來不寫性與城了,
但大家對我的觀點那麼大反應,
真的始料不及.

由一篇衍生了六七八篇,
不能每篇都回應,
而且有些用詞太深
看極都不明白他們的立場,
所以多寫一篇當完事.

其實大家不要太勞氣.
感情的事從來都是對人不對事,
根本沒有理論可言.
我的意思是感情事太主觀了.
我不原諒你, 但我會原諒他;
正如: 喜歡與不喜歡; 愛與不愛; 恨與不恨;
忘記與不忘記; 原諒與不原諒... 都是depend你的對象是誰.

但我始終堅持:
我真的覺得另一半攪完另一個再攪我,
我是不能接受的.
我用詞是骯髒,
你們喜歡用背叛, 失信, 違背諾言.... whatever的字眼都好.
對我來說都是想說不原諒吧!
這是我的用詞,
我又不覺得有問題.

我寫卜都不是求大家認同我的話啦, 係咪.
總之講完大家開心,
講出自己見解就ok 啦,
幸好我又不是你的另一半.

6 則留言:

Donald Kwan 說...

你真係唔寫夠7篇"七談性與城"呀??? 差唔多收成正果啦噃....

Gary Lam 說...

咦~ 睇你個人都幾飄吓喎~
唔係話你個相呀吓~
係話你好似仙女咁飄飄吓~

但係你都答唔到個問題既~
其實我只係針對你既 "骯髒" 一詞架
咁你即係係咪 "洗潔精" 0者?
好似天主教受洗咁
比幾滴水滴過就變左個新做既人?
如果你只係話 "不原諒"
其實都無乜問題~
"骯髒" 一詞就真係好得意...
HAHA

naruto 說...

咁總搵到觀點相同嘅,祝你早日搵到個乾淨嘅架啦!

john 說...

Bravo, sister! Bravo!

F4 說...

我不懂回應,
我不回應了.
哈哈.

edward wong 說...

你唔回應唔等於我就無0野講博。。
問題還是原諒,以骯髒來合理化原諒是你的邏輯。但不原諒讓兩人就此了斷,灑脫有餘,承擔太少,更讓自己不能活出大我。找一個不會犯大錯的人,來匹配也會錯得衆人忍不住要指正的你,也是蠻骯髒的想法喲。