6月 19, 2008

我宣佈結婚

我終於知道大家真的很關心我.
一天內7個人向我說: 喂, 你偶像陳慧琳宣佈結婚了.
ok, 多謝通知.
但結婚那個又不是我,
而且我喜歡她的程度未至於會影響我情緒吧.

最奇怪的是,
今天全港報章頭版都在報導她結婚的消息.
我知因為她昨晚宣佈消息的時候,
娛樂版已截稿.
但!
一個女藝人結婚之嘛!
有何大不了!

不如說,
如果有一天我結婚了,
大家又會如何反應呢?
會否每個人的卜都像性與城事件般,
人人卜一卜以支持我, 表揚我呢?
我會不會上蘋果頭版呢?
Heading寫什麼好呢?
"性潔癖人物終打破心理障礙, 結婚上學去!"?
"我勇敢, 我結婚了!"?
還是什麼呢?
對不起, 我又想多了.

不過, 哈哈... 這是不是很台耶?


(no title) - KC

5 則留言:

Gary Lam 說...

各人有自己的路要行哦~
開口都有話
裝修佬做門
過得自己過得人咪得囉~
"祝福你快樂" 好了

葉志偉 說...

留在"明報周刊"cover的那一句應是:
我絕不後悔....f4
背後是你坐在酒樓大枱,掛上你的劉嘉玲墨鏡,但仍見到紅紅淚痕的大頭相。

edward wong 說...

點解仍然係路人皆見的‘明藐暗慕’
古墓派特有0既欲拒還迎?前門緊閉,後門大開?
結婚?人人支持表揚?上蘋果頭條?沒有愛,型式原來變得0甘重要。
取向不明,位置不清。同0甘0既人結婚0個個就真係勇敢,上頭條0個個應該係拒咯?祝拒好運,阿們。。。

陳娃 說...

頭條咪就係 the last single woman lol ...

你結婚我要搶左伴娘呀.. !

F4 說...

嘩! 你地做乜野.
台慶司儀爭講野?
我可不是投稿園地,
天天出題讓你們發表偉論耶.