6月 28, 2008

做一點好事



眼睛出過事,
對自己說: 有一天眼睛好了, 很想做一點好事, 服務社會.
最主要是想替那些與我同樣於某身體部分出事的人提供協助,
但虛榮如我,
又只想從一些有規模的機構開始.
所以我找ORBIS.

剛巧他們這幾星期有義賣活動,
在街頭賣飛機型電話繩.
設計都很可愛,
有四種顏色: 黑, 白, 黃, 紅.
我最喜歡白色, 黃色兩款.
底部有擦熒幕的小毛巾.

$20一個!

我從未用過電話繩,
不知$20是平還是貴,
但就算$20當作做一次善事,
又有紀念品的話, 都是吸引的.

我本來對拋頭露面叫人賣東西的舉動有點猶豫,
但給V媽罵醒了,
好啦, 就粉墨登場啦.

但我都不是那種很主動走向行人的那種售賣方式,
因為我做行人時都抗拒這樣的兜售者,
我當然己所不欲, 不會這樣做的.

於是我只是企定一個位,
手執產品微笑著,
發出"請支持奧比斯. 請支持義賣"的叫賣聲.

當然仆佢個臭街沒有人理我啦.
結果站了3小時,
只賣了30個.
還要只有女途人肯走近我!
所有男人: 好樣的.醜的.7的.姐姐樣的,麻甩的,正經樣的, 西人的, 日本人的...
全部沒有理會我!
連眼尾也沒有瞟我一下.

灰心得我呢!

幸好阿占來探班,
亦替我兜售了一會兒,
雖然一只也賣不去,
但真的感謝他.

本來今天會於百德新街再出面的.
但奈何天雨關係取消了.
大家將來久不久在街上看到義賣活動,
請不要西口西面,
不買都沒關係,
可以微笑拒絕,
但不要連眼尾也不看別人啦,
好HURT的.
而且遇著我這些人, 是會在心裡藐你的.

9 則留言:

匿名 說...

3小時賣了30個係好好的成績啦,要感恩呀娣兄

Leo 說...

u should have let us know in advance!

Donald Kwan 說...

咁又要藐???? 藐得幾多個??? 藐得多肌肉會麻痺架...

要途人不西口西面, 首先兜售者都要唔好西口西面先得... :P

ANYWAY, 3小時賣到30個, 好厲害啦... 下次你主動多啲, 走出去多啲接觸人群, 我覺得3小時應該會賣出100個啦. :D

陳娃 說...

其實你可以自掏腰包買一百個, 只後再向朋友兜售, 或威迫或利誘. 做善事, 有心同時亦都應該有技巧.

下次係銅鑼灣擺擋, 記住叫我.. 我幫襯你

naruto 說...

$20一個其實好吸引,但其實真係要唔怕面矇,主動會賣得多D,下次喺邊?我幫襯

F4 說...

多謝大家的支持.
雖知道我一直都是個低調的人, 要我在卜中做宣傳讓大家撐場, 我覺得有點太張揚.
而且我今次寫出來的目的不是要大家支持我, 我是希望大家下次見到任何義賣活動, 都有一點禮貌而已.

Albert 說...

你的成續已經好好啦。

好記得在你義賣最後的十分鐘,我係都要搶你D飛機去同你一起扮Twins義賣,我仲大大聲sell,嚇到無人埋身,搞到我無晒自信。

下次有機會我哋扮Twins再出擊時,我提議我哋可以為善事犠牲,著性感D,相信成續會更好。

F4 說...

下次賣月餅喎.

naruto 說...

月餅仲易賣啦!
大口仔已有十幾個,無開嚟睇,你有無話要邊個?