6月 25, 2008

無事找事做


我要重申,
我平時是不會這樣做的. OK?
我一直都藐這些儲垃圾的行為.
不環保, 唔得體, 唔可愛, 一句講晒 – cheap gift!

不過今次我又buy 喎.

7仔推出大口仔磁石片公仔.
因為我喜歡大口仔,
而且今次的樣子又幾可愛.
所以我決定儲啦.

於是我日日去7仔買買買.
平時唔買的雪糕, 糖果, 飲料, 零食…. 貴的, 不捨得的都買,
我只是不想後悔,
上次加菲貓我還有幾只儲不成,
所以今次想儲得成一套.
想起來是無聊的,
但近來生活枯燥,
想找一點目標讓自己行動.

一隻手的把掌拍不響.
我當然廣邀各方好友替我儲備.
男的要他們買煙時替我儲;
女的要她們買套時替我儲.
但結果!
原來買煙是不包括的.
而那些買套的女子竟然這樣答我…

(待續)

9 則留言:

Ogake 說...

D磁石好可愛,但我經過兩年前那鎖匙套一役之後,就決定以後不儲了~而家屋企有成幾十個無主孤魂鎖匙套呀~

Donald Kwan 說...

一直都藐這些儲垃圾的行為--->

都係各人有各人喜愛, 唔駛去到"藐"喎... 咁都藐, 你個心同腦會好唔得閒架 :D

Leo 說...

FF:

我都幫人儲緊噃,遟下交換丫!


ogake:

請問你有冇果六個特別版匙套?我儲唔到

F4 說...

我沒有儲鎖匙套呀.
我只儲磁石, 可以貼在雪櫃上.

Leo 說...

FF:

我只儲磁石, 可以貼在雪櫃上<---你唔儲埋貼磁石個日曆+棋盤呀?

Ogake 說...

leo:
有呀,咪每款得一個囉,當時都有重覆既,同D同事交換囉~

edward wong 說...

覺得被牽着走無聊就不要跟隨咯,覺得無聊要藐也可以理解啦。
哦,後來覺得喜愛去做也應該,人生苦短,想做便做啦。
如何決定,人責自負,是不需要別人認同的。
但。。。
想做又給自己建築宇宙那麽大的下臺階,別人可能覺得無聊或不能理解,但也應該包容。朋友應該多給心靈雞湯滋潤啦。

Gary Lam 說...

黃生, 你啲雞湯都好燙口吓喎~
我怕人家會燙傷喎~
haha

F4 說...

根本他派的都不是雞湯, 而是滾油.
所以我都要避一避. 哈哈.