6月 20, 2008

就叫我傻豬

A: 我好掛住我男友,
B: 我知啦. 你同我講了很多次.
A: 咁我真係好想念他.
B: OK. 收到. 但同我講是沒有用的. 我都不認識他. 你要同他講呀,
A: 我當然有跟他說.
B: 那, 你如何對他說?
A: 我SMS佢. 說I MISS YOU.
B: 好正常啦. 他怎回應你.
A: 他說: 傻豬, I MISS YOU TOO.
B: 噢屌! 點呀, 你點做傻豬呀! 你係性女唔係豬啦.
A: 仆街, 我地仲好冰清玉潔架. 只係拖下手而已.
B: 點呀. 今次玩純情? 性女變聖女呀? 從月入過萬, 天天出糧的日子, 變到零收入喎! 成功了, 你可以出書啦!
A: 8 por, diu lei la. 我今次唔想咁急. OK?
B: OK. 又不關我事. 你係真心, 唔好扮純情就可以了, 費事到時慾火焚身, 燒死自己呀.
A: 我是真心想咁樣的.
B: 好好呀. 恭喜晒. 以前係性女即FUCK, 現在係聖女貞德.
A: 你好爛呀, 仆街. 我BO&%%#HIYF^^%*&…



Écoutez-Moi

1 則留言:

john 說...

聽說個個今年春天特別努力.... 比你激死!

咁你自己努力啲啦唔該!!!!

(我都好努力整電腦嫁...)