6月 17, 2008

三談性與城

我都未講完, 不用那麼勞氣.

(接上文)

CHARLOTTE
電視版本我從未喜歡過她.
像一個花瓶, 沒有內涵, 太過完美主義.
但電影版她的表現很突出,
很多笑位都是來自她.
難得認同她的一個睇法:
[我覺得自己很幸運,
想要什麼上天都給我.
但我就是覺得我不值得受上天的眷顧,
怕有一天會有意外...]
從來都不敢太高調表現快樂,
就是怕樂極生悲.
太順利的人生就是悲劇的前奏.
這一點我認同她.

SAMANTHA
今次做少了愛,
反而看到她的另一面.
她對朋友的愛與照顧,
在電影中看得令人感動:
在婚禮上執手尾;
在墨西哥照顧CARRIE;
最細心的是當STEVE找MIRANDA談判的一幕,
她送MIRANDA到門口,
之後細心的問候MIRANDA,
那一種對朋友的關心是很窩心的.

CARRIE
她是四個之中最唔知做乜的一個.
其實我一直不明白為什麼那麼多人夢想自己成為她.
扭獰, 自私, 做作, 空洞...
唯一好處只是穿高跟鞋好看.

但無論如何,
電影都是好看的.
像一班老朋友久別重逢一樣.
朋友不需要有相同的看法,
更不用勉強認同大家的處事方式, 對嗎?

今次缺少了性愛,
多了談情.
可能像CARRIE說:
[新書是關於愛,
上次是講找尋愛,
今次是講找到愛之後的相處]
或者今集應該叫做LOVE AND THE CITY.
或者 FRIENDSHIP AND THE CITY.
總之枕邊人就是信不過的了.
學CARRIE的口吻:

What is the Function of Lover if we already find our final dildo?

4 則留言:

Gary Lam 說...

乜你咁唔鐘意 charlotte 既咩?
見你講佢講得咁似你自己
仲以為你好鐘意佢添...

至於 carrie,
你仲未明白為何那麼多人恨做佢呀?
係明報有一個星期日都解構左啦喎.
四個中, 只有佢先至有一個真正浪漫既愛情故事呀.
唔洗點做, 又可以有錢買野, 個男人又睇得又攪得又有錢又互愛, 佢話點都得. 就算係扭獰自私做作空洞, 都一樣全部照受. 你咁鐘意睇愛情片, 無理由唔明其中道理架.

小臭 說...

噢,我又冇諗到你咁憎carrie.

我最投入到係佢,但我唔覺佢條命好輕鬆喎,反而覺得佢幾慘......

CH Mak 說...

Agree with your feelings toward the Carrie character... but the thing is, she gets away with it, and we could only wish that we could do the same...

I also read the article Gary referred to... seemed to be quite an intelligent analysis of our infatuation with SATC...

F4 說...

我不喜歡carrie有些動作,
又未至於憎啦.