6月 01, 2008

反覆的回味

女助手迷戀男上司.
一直忠心地為他打點一切.
不能用身體為自己的事業扶搖直上,
相反沉溺於渴望被愛上的泥濘中.

女主角終日留戀上司遺留下來的糖果棒.
回味二人曾經不認真的身體接觸...

歌曲好聽, 女主角漂亮,
可以彌補歌手的平平樣貌.




朋友說我選的MV是怨西之霸.
足以反映作者的性格云云.
其實剛好相反.
我其實想大家看的時候,
反醒一下自己有沒有出現這些情況呢?
自己是否仍沉淪於自瘧的快感當中?
有沒有一直放不低的心結?

我一早已沒有事了.
所以希望大家看這些故事的時候,

看到別人, 反醒自己.
希望早日跳出陰霾,
認真活下去.

5 則留言:

Leo 說...

乜你又換招牌呀 我幾中意之前幅相喎 我都想用相嚟做招牌 但係唔識 :s

F4 說...

用相做招牌很易啦.
我這個電腦盲也懂, 你一定可以.
你可電我, 我教你.

我想轉一些夏天一點的顏色.
但這個橙不美.
要再試.

Gary Lam 說...

哇~ 睇 mv 做反思
得閒睇吓, 再諗吓自己有無犯錯
諗得多, 次次諗, 可能跟本無改過
江山易改哩...
本來無一物既話, 又洗乜反醒喎~
況且, 就算自己好似怨西係咁呀
咁就係 "不認真活下去" 架啦?
只要自己喜歡做怨西就得啦~
都係好認真架
你既概念好似有啲問題...

F4 說...

但我不喜歡做怨西呀...

edward wong 說...

或者寫的看的都不要太認真,網絡酒吧多閑雜人等,就不是好好討論觀點的地方,結果只有像發燒的哭笑一場,之後一切如舊。
認真的還是擇日開擂台比武吧。
不過最近另一個朋友走上絕路死胡同,卻是讓人分外不忍再看到不自知而自困那矛盾和浪費。