6月 25, 2008

性愛大口仔

A = 女子A

我: HEY, 你買套時幫我換大口仔啦.
A: 下? 我宜家唔用套架喎?
我: 下? 你唔怕有BB咩?
A: 我地就係想有BB.
我: 但你地未結婚喎.
A: 我知呀. 其實係我地覺得好似沒有理由去結婚, 除非有咗. 所以我地不設防. 如果有咗先結婚囉.
我: 你都得架啦.

-------------------------------------------------------

B = 女子B

我: 喂, 你同條仔攪野, 買套去7 仔啦. 之後幫我儲大口仔.
B: 我地唔係香港買套架.
我: 下? 點呀. 貪浪漫去歐洲買套呀? 會過大, 唔啱帶啦.
B: 唔係呀. 香港D套太貴啦. 平均要成8 蚊個. 所以我地旅行時夾晒不同地區的套錢囉.
我: 咁邊度最抵?
B: 馬拉呀.
我: 咁又係. 馬拉盛產橡膠.
B: 係囉. 所以我地一買就買多些.
我: 咁買幾多?
B: 一打!
我: 一打? 12 個還是12盒?
B: 12 盒!
我: 144個套? 會過期架.
B: 唔怕, 我地好快用晒.
我: 嘩. 你地日做夜做, 小心撞瘀呀. 我有對朋友好鍾意做. 做得太多下面都撞瘀咗.
B: 妖. 你小替我擔心. 我地好小心啦.

2 則留言:

naruto 說...

我成日喺7仔買雪糕,都會收到D,如果你要可以比哂你!

F4 說...

嘩. 咁多謝? 我不客氣了.
先謝!