4月 17, 2008

我帶你食法國菜

朋友A小姐來電: DIU LA SING. 尋日同個男仔出去食飯. 佢話去食法國野. 你估佢帶我去邊.
我: le pain grille?
A: 嬌你個頭. Delifrance 呀! 法國野!
我: 哈哈! 咁你點呀?
A: 我,可以點呀. 都要食架啦. 妖!

其實都不是第一次聽到這些朋友的遭遇.
只怪我們都生活在一個以為的社會吧.
何止法國菜要食在Delifrance; 還有:
日本菜就是吉野家;
聽Kenny G 就是聽Jazz;
聽CELINE DION 就是好音樂;
李克勤就是靚聲王;
詹瑞文就是最受歡迎的舞台劇演員;
咁, 我們還可以說什麼.

6 則留言:

Leo 說...

「法式美式」都幾法國呀,我成日幫襯架喎!哈哈!

我好中意呢兩句呀:

李克勤就是靚聲王;
詹瑞文就是最受歡迎的舞台劇演員!

真係吹漲!

F4 說...

這兩句是我mktg team的同事說的.
無話可說.

edward wong 說...

這便是全球品味漸趨日用品化的另一例子,就等於你的bob頭被廣泛認爲是劉若英而沒有人說是迪哦男裝的完美髮型一樣,讓你受委屈了(至少沒有人說是八兩金哈哈)。你是否適合迪哦瘦男形象另作別論。
或者你那女性朋友也是給認爲是日用品淑女,所以得到這樣的禮遇咯。

小臭 說...

就正如鬼佬以為雜碎同咕嚕肉就係中菜一樣囉,作為入門都無傷大雅既.

Leo 說...

係"法式美食"至啱:p

嗯...咩係日用品淑女呢?

其實個男人如果唔係電車男,就係有心玩野喇!

F4 說...

黃生, 我都想做dior男. 我見過嬋. 都應該好難了. 除非出肥裝.

不過我都想知什麼是日用品淑女呢???