4月 25, 2008

得不到他的寵愛

老闆外遊返港,
立即開了一個早上的會議.
途中, 他停了下來,
指著我的新髮型說:
嘩!你個新髮型好唔得喎…
我: 咩呀. 我都唔知幾鍾意. 人見人讚.
老闆: 等我造你聽有乜唔妥. 第一: 呢個頭要襯D六呎高的人囉.
我黑面
他續: 仲有, 人地著得好型個D先會咁剪. 你又唔係.
我: 你想話我似七咕碌呀?
老闆: 總之你剪咗佢啦.
我: NO LA. 我不知幾鍾意. 好好睇. 你下次返來, 我d頭髮都長了. 剪咩呀? 唔剪!
老闆: 但你真係好醜.
我: 冇呀. 好靚呀… 傾job先….

6 則留言:

陳娃 說...

well ...都係一d善意既批評黎既....

我都覺得你個老細都講得好中肯 .........

F4 說...

你仆街啦. 哈哈

小臭 說...

呵呵,你老細把口有我咁賤喎

珍納 說...

搞咗成早,終於開了個account,但係已經唔記得本來想講麽了.....

9-up 說...

所謂愛之深切之痛,你老闆一定係好鍚你,如果唔係他不會咁坦白。

F4 說...

珍納, 對不起. 之前有一賤人留下了有virus的留言.
現在留言要多一點功夫了.