4月 24, 2008

來hurt我吧

朋友問我怕感情上受人傷害嗎?

我說怕什麼.

只怕冇人愛就真.

.

一個人可以有幾hurt?

又不是第一次談戀愛,

可以俾人hurt都是一種compliment.

有人有心去hurt,

真俾面.

好過一世做nobody.

.

被人hurt, 都是因為你對對方有期望吧.

其實又有什麼好期望呢?

又不是要結婚生子.

那麼大個人,

可以要求對方什麼呢?

大家好來好去就好了.

最好沒有欺騙成份,

要騙的話一也要像柏安妮說騙我也要一世”.

.

我都經歷過人生最hurt的事情,

有什麼人可以hurt過沒有健康?!

除了健康, 什麼也看得很輕.

最緊要每一天都要快樂.

其他的事, 我都不介意了.

要來要走悉隨尊便,

最怕遇著一個拖拖拉拉的.

正如劉美君說嘥我時間”!

.

是日金句: 只怕冇人要, 那怕俾人hurt.!

1 則留言:

Donald Kwan 說...

金句應該係...

"來hurt我吧, hurt多八十年, 世事未曾..改變"