1月 12, 2010

金包



有一點豁出去的味道.
有什麼carry唔到呢.

<幾個月前>
第一次在飛機雜誌看到這個銀包,
很想要.
到了店裡一逛.
嘩! 真的勁金!
女店員說香港只剩最後一個,
另一個近一點的在澳門.
好啦.
考慮了1個小時,
都係買了下來.

翌日打算給開放程度高一點的朋友看看.
結果...
林先生 - 藐! 再加一句: 你真係呀, 變成呀姑啦你.
戴先生 - 先呆, 再吞吐一句: 真係好金喎....
關生 - 呆到沒有話說.

如此反應, 我就不敢換啦.

<2010>
踏入10年,
我的舊包真的殘到要換.
btw, 我想講我是一個好長情的人, 我個舊包包用了14年. 其實我真係好長情的, 會不會加到分呢?
所以我一定要換新的.
再看這個買了未用過的金包,
都係用下啦.
於是我讓它重見天日.
最大concern是返到公司拿了出來又給同事笑.
當然我個人咁搶spotlight,
一個金包又比平時的我搶不了多少.
但出入地鐵7仔老麥... 咁金又惹來很多人的注意.
不過看耐了, 又不怎麼樣,

靚囉.


PS: WWW說我風格變了. 我就試試寫一個好冇野的卜, 看看我的怨氣是否消了.

12 則留言:

Leo 說...

邊豎出品?好難襯!

匿名 說...

這個銀包係靚架, 用用吓殘咗就冇咁搶

C人 說...

這個銀包係靚架, 用用吓殘咗就冇咁搶

匿名 說...

cdg?

F4 說...

GIVENCHY

Artman 說...

我覺得靚喎! 知道是givenchy更加覺得靚

ku 說...

路人固

幾靚wow,我又幾鐘意。可能我係金人

F4 說...

HAHA... 多謝大家支持.
下次見到我, 我開比你睇呀.

陳娃 說...

真係唔怨wo 好開心 haha

F4 說...

我再怨下去就冇人要啦.

naruto 說...

喂!我覺得靚喎,完全無問題,你用得起喎

F4 說...

我都覺得好啱我.