1月 27, 2010

有多少愛可以重來

A: 喂
B: 喂. 你上次要我買的東西已經買了.
A: 真的?
B: 對呀. 你有空時我就帶給你.
A: 好的. 買了多少錢? 我還給你.
B: 不是很貴, 見面時才計吧.
A: 好呀. 你幾時有空?
B: 我呀, um..... 近排比較忙一點.
A: 你識了新的人?
B: um... 都算是吧.
A: 噢... 識了多久?
B: 不是很久啦... 一段時間左右而已.
A: um...... 那裡認識的?
B: um...... 朋友的朋友啦.
A: 噢. (沉默半晌)
B: 做咩? 你唔鍾意呀?
A: 唔係.
B: 你唔想我識人咩?
A: 唔係.
B: 咁你想講咩?
A: 冇野.
B: 你想點? 如果你肯講想點, 我可能會跟住做.
A: um......
B: 你又唔講野.
A: um......
B: 你唔好話我冇比機會你.
A: um..... 你知我一直都係咁.
B: 係. 所以我地都一直係咁.


7 則留言:

陳娃 說...

um..... 你知我一直都係咁.
係. 所以我地都一直係咁.

I really love this last 2 sentence

匿名 說...

唔知個故事會發展成點,如果A咁答 -
B: 你想點? 如果你肯講想點, 我可能會跟住做.
A: 撇咗佢

Sorry, 多口咗啲,A,B 君對話好得意.

路人Tee

F4 說...

個故事係作的.
不是真的.
最後結果... 當然是相對無言. 收線囉.

匿名 說...

寫得好睇,嗰份無奈好無奈

Carl

C人 說...

最後嗰兩句呢.....我都曾經說過

你寫得好好呀

F4 說...

多謝大家鼓勵.
但大家始終喜歡看我寫怨西野.
點算呀.
我轉型失敗啦.

匿名 說...

等我仲以為是真人真事tim... 以為你是主角B哈哈哈

michelle