1月 13, 2010

I'm in love....

如果
如果I'm in love,
應不應該向外宣佈?
面書有一個功能, 讓大家更改自己的感情狀況.
我見過有朋友戀愛時就將本身single的狀況變成 in relationship.
不過分手了又急忙的將自己變成single.
我們做朋友的應該如何是好?
你有拖拍是否一定要恭喜,
正如你分手又是否一定要安慰?
可能你分了手會更加快樂,
又或是我更加快樂?

anyway, 我在想, 有一天我戀愛了.
大家又是否想知呢.
知道又點呢?
我可不可以只post這首歌大家就明我的心意呢?

4 則留言:

C人 說...

有好多歌可以揀囉

黎明好乸難聽

陳娃 說...

你係咪癲撚左 ??

F4 說...

要開心嘛.
多寫一些快樂的事.

Sun Sun 說...

又唔係明星, 使鬼各外宣佈咩. 你估你有人會喺你每次有分手/新戀情/第三者時就幫你整幅關係圖咩.