1月 24, 2010

一覺好睡最緊要



我走去看這套戲無非想娛樂一番,
而且聽說有一大班日本明星做串星.
都好想看看他們有多吸引.
結果...
都ok. 開開心心兩個鐘.
由頭笑到尾都算值得一看吧.

as usual, 我不寫影評, 因為我不懂.
不如寫一下我覺得很深印象的一幕吧.

話說大佬miss在學校遇上以前是問題學生而現在成了實習老師的小田切,
她帶了小田切回家吃飯聚舊.
結果太高興的自己在客廳睡著了.
之後小田切跟miss的爺爺在談天,
但鏡頭卻一直影著正在熟睡的miss.
她真的睡得很香甜.

我在想一個人最愉快的時候應該是正在熟睡的時候吧.
什麼都不知, 什麼都不理, 陶醉在睡夢中.
醫生說一個人最重要的是食得, 屙得, 瞓得. 缺一不可.
食與屙, 我一直都好好.
所以我都開始著重要有一覺好睡.
慣了一個人睡都沒有倚賴要兩個人睡的要求.
但當然在這麼寒冷的季節,
一個手腳習慣冰冷的人,
遇到一個可取曖的伴,
也會令睡眠質素得以改善.

兩個人最幸福的時候應該是一起抱著睡吧.
對方好夢正酣的時候身體偶然會震動一下的.
正好表示他已經熟睡當中,
他最沒有防備的時候就是在你身邊,
你還想要求什麼?!
其他一切都沒有所謂了.

8 則留言:

naruto 說...

他最沒有防備的時候就是在你身邊,
你還想要求什麼?!
其他一切都沒有所謂了......完全贊同:)

陳娃 說...

其實 . 兩個人抱住訓.. 好難訓得好架wo ..

C人 說...

我都唔可以抱住瞓, 透唔到氣, 通常最後係背對背兼爭被

F4 說...

每個人的喜好不一嘛.

naruto 說...

原來得你一個可以抱住瞓,我都唔得

Phil Chan 說...

A joke.

---What is the worst thing of being gay?

---Answer: Only if he snores.

So I don't know if sleeping with someone is good or bad. I have no such experience myself. =)

Gary Lam 說...

等我話比大家知...
抱住瞓係有 TECHNIQUE 架...
最好係一前一後, 唔好面對面, 否則手腳唔知點放...
抱的人既手要放係被抱者的頸位, 咁就唔會隻手痺哂...
兩個人既身唔可以痴得太埋, 否則會透唔到氣,最好攬左一陣就要分開...
張被唔可以蓋哂成個身, 半身多少少啦, 咁可以有暖意又有些少透氣...
抱人者隻手最好放係腰肚位, 無咁大壓力呀, 仲可以摸吓肚仔傾吓偈...
基本要注意既係呢啲... 其他自己執生...

F4 說...

這些是不是擁抱的體位?