1月 13, 2010

我要去flirt阮經天

A: wei~ 你好呀~
B: 你好呀~
A: 我頭先上天台食煙, 你估我見到邊個?
B: 未來老公?
A: 哈哈~ 差不多啦. 係小天呀~
B: 嘩!(大叫)阮經天?
A: 係呀~
B: 佢黎左香港咩?
A: 我點知, 可能係疑似個案, 個樣比電視闊D.
B: 但係咪好高呀?
A: 係架.
B: 哎呀, 好羨慕... 真係一高遮三醜.
A: 佢同兩條女係一齊傾野囉.
B: 哎呀, 如果冇左果兩條女, 你會唔會走埋去同佢講野呀?
A: UM... 都會卦, 但講咩好?

(以下內容全部國語)
B: 當然說... 咦, 你一個人呀?
A: 架架架... 好土呀你!
B: OK, 說: 咦, 你常來香港嗎?
A: 人家很熟啦.
B: 哈哈, 真的假的? 要不要試一下很對味的香港菜那... 嘻嘻....
A: 真的假的? 在哪裡?
B: 真的. (好MAN地) 來, 我帶你去.... 就是在我家.... 嘻嘻...

(回復廣東話)
A: 你就想啦. 叫人地去你屋企. 咪X左人呀.
B: 我就係怕佢唔X左我啦.
A: 你就想.
B: 我當然想, 點X都得呀. 只怕佢唔肯乍...哈哈....

5 則留言:

Gary Lam 說...

你地係咪應錯人呀??

你地見到那個...
係咪叫 "月經天" 呀???

naruto 說...

比電視闊D。。。會唔會係阮兆祥咋?

陳娃 說...

請問係邊到可以見到小天 ???

F4 說...

係"軟經天"

www: (國語)小天在我心裡.

匿名 說...

homosexual is a sin in Christianity!