3月 03, 2008

快樂的童年回憶

小女生日, 特地到麥記開生日會.
到麥記辦生日會都是我的童年願望.
小時候實現不來, 結果到了30大壽我真的嚷著要朋友跟我辦一次,
彌補了兒時的願望, 很滿足.

今次小女生日, 請了一大堆同學到來,
當然不容有失, 替她打扮成'仙打威娜'的模樣.
因為她喜歡呀.



裙子太誇張, 反而我喜歡這對高跟鞋, 成個八婆仔的感覺, 很好.
小朋友個個都是小八婆的模樣, 最緊要八婆得來可愛就可以了.


個頭飾都梳得不錯.


天花板佈滿了氣球, 都算美麗.


小女最喜歡'仙打威娜', 立志要做個淑女.
連蛋糕也是她的樣子, 誇張到呀!
我一直不喜歡, 連埋'白雪公主', '美人魚' 等四條女是迪迪尼的Diva,
但我背後叫她們做'四大八婆'! 作狀到死!
教壞細路, 令她們心存幻想!
但想深一層, 喜歡'仙打威娜'都好過喜歡she-la吧.
.

小弟有理冇理, 食了再算, 真為食.
.
我上次30大壽都很好玩的. 麥記姐姐會和我們玩摩術攪氣氛的.
我在想, 一直都說要替我攪一個康復派對,
不如下年我生日去麥記辦一個復出生日會好不好呢?
min要10個人參加呀, 不知夠不夠人呢?

4 則留言:

Gary Lam 說...

我怕你一出聲話要大攪, CWB 電車路那間麥記全場包起來做都唔夠大喎~ 況且到時一定好多人來睇你~~

F4 說...

不會啦.
我這些孤獨精, 請都冇人來耶.
哈哈!

粉腸A 說...

明明相識滿天下,生得你咁甜,又點會孤獨呢

naruto 說...

哇!有個咁大嘅女架啦!犀利呀