3月 08, 2008

自家最愛林蓮唱片 II

準媽媽致電: 我踫到一個你很喜歡的人呀.
我心想: 我愛過那麼多人, 我怕講了一個你未聽過的名字來, 就醜怪了.
友人: 你很鍾意的呀.
我: oh yes. 憶蓮!
友人: 對呀!
我: 嘩! 我那麼大個人都未遇過她, 怎麼你會見到她.
友人: 我同老公去一間國際學校開放日, 見到她及女兒呀. 她幾漂亮的.
我: 那當然. 到時你的女兒上學, 就由我這個契爺帶她上學, 看看會否遇上她們…

提起林蓮, 我才醒起曾經說過要數她.
結果數了一次就忘了再數,
足足四個月, 我真是好記性!!!

快快數完她吧.
除了READY, 我很喜歡FACES & PLACES.



從歌曲到封面 (最神秘是她鼻上的一小束頭髮!), 都是那麼好.
當年推出時大約是我的初中階段.
看見地鐵有三款燈箱廣告,
已經覺得她好紅好吸引.

大部分的歌曲都很好, 當年她說每首歌都代表一個地方的感覺,
雖然我聽來聽去都不知” 風笑痴” “夜生活” “匆匆” “都市心” “再不在乎”是代表那個地方, 但這些歌好聽就不挑剔了.

序幕 – 盲目到連序幕都覺得好有型. 一句”Faces & Places. Take!”型到呢.

傾斜 – 由此至終, 我最喜歡她的快歌有二: 天大地大 及 傾斜. 就算聽過無數次, 都依然深愛, 每次聽到都會記得她的舞.

你令我性感 – 近幾年再聽, 發現這首歌都算唔襟聽的.

夜生活 – 我很喜歡這首歌, 可惜從來沒有受過其他人的青睞.

前塵 – 我其實不喜歡她唱所有中國味的歌, 所以”前塵”, 或”情人的眼淚”, 或野花中的”夜來香” “薔薇之戀”…一定skip!

匆匆/ 都市心 – 好聽到無話好說. 是經典來的.

流聲掠影 – 這首雜碎作為一系列大碟的回魂曲. 都覺得好好聽. Mix得好有畫面.

再不在乎 – 其實當初對此曲沒有什麼特別深刻感覺的. 但上年經她一唱, 再細味歌詞, 終於明白它的好.

至於專輯中的相, 當然好看. Art direction之技巧高超, 現在很少唱片封面有這個級數了.
不知KINSON CHAN去了那裡, 他做的唱片封面是很厲害的.
他可以令雪莉關都弄得漂亮, 就一定很厲害了. 請看”真情”大碟.

4 則留言:

Leo 說...

當年推出時大約是我的初中階段 <﹣﹣﹣ 嘩原來我老你好多!

《都巿觸覺》系列係講城巿女性感情生活嘛,雖然呢集叫F﹠P,但都唔係隻隻歌要講一個地方啫,就好似《野花》用花做概念,都唔係隻隻歌寫花咁囉!

序幕 – 盲目到連序幕都覺得好有型. 一句”Faces & Places. Take!”型到呢.<﹣﹣﹣
直頭一聽到個TAKE字就HIGH咗㖭喇!

傾斜 – 由此至終, 我最喜歡她的快歌有二: 天大地大 及 傾斜. <﹣﹣﹣ 《天大地大》我可以連續一個鐘頭都淨係播佢!

你令我性感 – 近幾年再聽, 發現這首歌都算唔襟聽的 <﹣﹣﹣ 哎吔好多人都話呢隻唔得,但係我聽親都覺得好似飲紅酒咁醇喎

夜生活 – 我很喜歡這首歌, 可惜從來沒有受過其他人的青睞<﹣﹣﹣ 呢隻我過過落帶嚟㗳喎

前塵 – 我其實不喜歡她唱所有中國味的歌, 所以”前塵”, 或”情人的眼淚”, 或野花中的”夜來香” “薔薇之戀”…一定skip!<﹣﹣﹣ 《前塵》我都唔太啱聽,其餘幾隻都受

匆匆/ 都市心 – 好聽到無話好說. 是經典來的.
<﹣﹣﹣ 《匆匆》個旋律重複又重複,我覺得有啲悶,《都巿心》好有韻味

流聲掠影 – 這首雜碎作為一系列大碟的回魂曲. 都覺得好好聽. Mix得好有畫面<﹣﹣﹣ 呢隻都有過落帶嗒

再不在乎 – 其實當初對此曲沒有什麼特別深刻感覺的. 但上年經她一唱, 再細味歌詞, 終於明白它的好<﹣﹣﹣ 當年我個蓮迷同學話呢隻唔得,我已經好中意,新演唱版個編曲同節奏好似沉重得滯


至於專輯中的相, 當然好看. Art direction之技巧高超, 現在很少唱片封面有這個級數了.
不知KINSON CHAN去了那裡, 他做的唱片封面是很厲害的<﹣﹣﹣ 家下啲碟,尤其台灣碟隻隻夠胆死一個淨色底再賣個藝人大樣就做封面,真係倒退得嚇死人!

他可以令雪莉關都弄得漂亮, 就一定很厲害了. 請看”真情”大碟.<﹣﹣﹣ 哈哈!

F4 說...

你唔似咁大年紀呢. 真的駐顏有術.
看完你的感想, 更加証明了每一個人對同一件事真的可以有兩種睇法.
都沒所謂, 音樂選擇太主觀了.

naruto 說...

這隻碟是90年出的嗎?如果係,我都大好多!

我心愛憶蓮碟之一,你令我性感,傾斜,前塵,夜生活都勁鍾意

KINSON CHAN以前做好多華納碟,而家做一隻碟嘅design buget好小,出名嘅未必會做

F4 說...

you r rite.