3月 27, 2008

我的處子砸爛了

要不是今天子健說MAXI下月來港開個唱.
開心得我立即查看有關詳情.
原來是一個面書的資料.
我只好開設一個面書戶口,

才能看到資料.
真是一世英明一朝喪.
.
我一向以藐視面書為榮,
怎也想不到自己為了一個外籍男子就.... 唉!
.
算!
既然開了這個戶口.
就不停的add人.
我瘋狂的見到相熟的名字就add啦.
其實是沒有意思的.
我始終都不覺得它好玩.
我只是想有多些朋友在名單中,
我想是一場虛榮吧了.

.
結果很多好友紛紛探問何事.
威利更笑問: 姣婆為何守不到寡.
哈哈!
朋友們, 可見我根本就是一個把持不定的一個人啦.
不要引誘我,
我什麼也不能忍耐的...

8 則留言:

匿名 說...

take it easy 本來無眼屎,何處惹xx ?

Gary Lam 說...

MAXI 係五月呀, 白痴!
你仲放左好多相添....
乜家下呢個年代, 仲有人以處子為榮既咩....

匿名 說...

我一向覺得你有自己一套。

F4 說...

我有自己一套? 過獎了.

匿名 說...

果然有苦衷... 我都知你係一個守到寡既姣婆架啦 ..

既然開了戶口有空上去逛吧

F4 說...

哈哈. 我是忠貞的人呀.

匿名 說...

乜你有處既咩?呵呵...
唔怪之得見到你在面書啦,加了你...

F4 說...

看到了. 謝謝.