3月 24, 2008

問她也可以問自己

新一期的"即食加"請來了楊小姐做專訪.
通常這些雜誌的題問都總是搔不到癢處的相敬如賓, 禮貌週週.
但今期的訪問題目卻令我有點surprise.
可能是答的人夠坦然,
讀畢她們的一問一答會感到一點餘韻.

忽發奇想,
這些問題若換轉過來問問自己,
我想都幾值得思考.

節錄一部分的問題,
看你又如何回應...

1. 對時裝有研究嗎?

2. 有沒有特別鐘情的服式或品牌?

3. 你怎樣看愛情?

4. 你怎看失戀這回事?

5. 你現在的感情生活處於什麼階段?

6. 入行多年, 有沒有出現過迷網期?

7. 上一次覺得寂寞是什麼時候?

8. 你有想過退休麼?

9. 你是個勇敢的人麼?

3 則留言:

Gary Lam 說...

點呀...
呢啲問題咪又係我地時成日都問既問題
有得幾 surprise 呀...
你係咪寫錯呀
係有 "魚雲" 呀?? 係咪呀??

F4 說...

我地有成日有講呢d話題咩?
我幾時有問你怎看失戀這回事呀...

匿名 說...

係我0地成日被逼聼你講你如何看失戀這囘事,ok?還

反正係楊小姐效應,點你都話好架啦。。