3月 24, 2008

是串燒還是魚蛋?


對不起, 我從來未聽過這麼難聽的串燒歌!
勉強的將一大堆歌曲東拼西湊的合起來,
一點連貫性也沒有,
選曲的標準何在?
.
唱的人也不見得有什麼input.
唱得如此馬虎,
有什麼資格把"我很喜歡唱歌!"這句話掛在身邊?
.
看那個強擠眼淚的MV,
真的只可換來觀眾的恥笑.
不是以為大家看完會感動吧.
.
不過我想小朋友會受的.
家中的小朋友常嚷著要我播他的歌.
要唱: 最心痛是愛得太遲... 心聲都會變舊屎...
我每次都只可以答: 我從來未買過他的碟呀. 再聽就真的變舊屎了. 讓我教你什麼是品味....
.
隨手我就播了鄭四的"小心女人"... 還要是07演唱會版.
幾好聽呀...啲呼吸聲!

7 則留言:

9-up 說...

So bitch, but so real

Gary Lam 說...

哇...
細細個就教啲小朋友仔 "小心女人" 呀...
現在流行懷舊呀, 你可以比佢地聽下甄楚倩呀, 黃寶欣呀, 除小鳯呀, 李麗蕊呀, 劉美君呀... 咁佢地大佐一定好夠 power 啦~

匿名 說...

古巨雞真係摺得啦,仲唱口水歌

naruto 說...

一向有買佢D碟,呢隻放棄

Leo 說...

oh u bought Show Mi? No wonder she could top the 2007 sale record!:D

leo ku's songs b4 his comeback are not bad!

F4 說...

打從他comeback已有點抗拒他了.
還一拚對他的舊歌曲也不喜歡了.

匿名 說...

作爲唔講感情純為發洩0既K歌,生日派對都唱得好開心架。唔好將壞人當情人0米無事咯。